SBS – Fen ve Teknoloji – 8.Sınıf Sıvıların ve Gazların Kaldırma Kuvveti Bölüm 1 Konu Anlatımı



SBS Fen ve Teknoloji Sıvıların ve Gazların Kaldırma Kuvveti Konu Anlatımı

Bir önceki videolu ekol hoca ders anlatımımız olan SBS - FEN ve Teknoloji - 8.Sınıf Sıvı Basıncı Bölüm 6 Konu Anlatımı başlıklı dersimize de bakmanızı öneririz

84 thoughts on “SBS – Fen ve Teknoloji – 8.Sınıf Sıvıların ve Gazların Kaldırma Kuvveti Bölüm 1 Konu Anlatımı

  1. guzel bncede bn bı … anlamadım yaa cok zayıff derslerımm hep 43 alıom akmese soy adım faceden bakınnn

  2. Sizin gibi iyi niyetli hocalarımız varken,bu imkanlar karşısında dershaneye gitmeye hiç gerek yok.Allah sizden razı olsun.Okula gitme buradan dinle daha iyidir.

  3. çok teşekkürler teoga 2gün var hiç anlamamıştım konuyu ama şimdi çok iyi anladım

  4. TEOG’ a 7 gün kala çalışmaya başlayan ben bizim fenciden iyi anlatmısnz :D

  5. sabahtan beri bu konuyu anlamaya çalışıyodum çok işime yaradı bizim hocalardan daha iyi anlatmış çoook teşekkürler

  6. güzel anlatmışsınız am örnekleri daha fazla olabilirdi veya çıkabilecek sorular önerebilinirdi

  7. kolej için bursluluk sınavına gireceğim bu gün aniden oldu çok teşekkür ederim size …

  8. TEOGS’a çok az bi zaman kaldı bilgilendrmenz için çok saolun bu üniteyiswmediimden okuldada dinlemiodum ama zewlimiş :)

  9. çokk teşekkür ederim konuları pek anlamamıştım çünkü kuvvet ve hareket ünitesini pekk sevmemm ama bu hoca sayesinde sevdimm sıkılmadannn dinledimm saolun :D :D
    SBS ye son 21 GÜN herkese başarılarr :D

  10. hocam SBS-8.Sınıf Fen ve Teknoloji-Sıvıların ve Gazların Kaldırma Kuvveti bölüm 1 Konu Anlatımında, sıvıların kaldırma kuvvetini etkileyen 3 neden için 1)suyun batan kısmı arttıkça kaldırma kuvveti artar 2) İçine cisim batırılan sıvının yoğunluğu arttıkça(dsıvı) kaldırma kuvveti artar diyorsunuz. Ben bu ikinci maddenin bir sonraki konu anlatımındaki( SBS-8.Sınıf Fen ve Teknoloji-Sıvıların ve Gazların Kaldırma Kuvveti bölüm 2 deki) bir örnek soru arasında bir çelişki görüyorum.2. konu anlatımında verdiğiniz alkol dolu bir kapta bulunan bir cismin bu kaptan alınıp içi su dolu bir kaba bırakıldığı soruda suyun yoğunluğunun(dsu), alkolun yoğunluğundan (dalkol) fazla olduğunu söylüyorsunuz ama kaldırma kuvvetinin değişmediğini söylüyorsunuz . Hani sıvının yoğunluğu arttıkça kaldırma kuvveti artıyordu? Umarım cevap verirsiniz. Kafam cok karıştı

  11. çokk teşekkür ederim konuları pek anlamamıştım çünkü kuvvet ve hareket ünitesini pekk sevmemm ama bu hoca sayesinde sevdimm sıkılmadannn dinledimm saolun :D :D
    SBS ye son 21 GÜN herkese başarılarr :D

  12. çok iyi anlattınız anlamadığım konuyu şu ana çok iyi kavradım Allah razı olsun .
    TEŞEKKÜRLER

  13. Harika bir anlatım olmuş öğretmenimden anlamadığım onca şeyi sizde anladım :)

  14. Hocam ağzınıza sağlık.Sayenizde bu konudaki bütün eksiklerimi kapattım.Başarılarınızın devamını dilerim.

    Saygılar…

  15. hocam çok güzel anlatmışsınız insan dinleyince anlıyor soruları az bulan arkadaşlar kendileri test kitabından çözebilir..

  16. ben ce güzel ayrıca hiçbirinize katılımıyorum sorulAR AZ DEĞİLDİ BU VİDEODAKİ DAKİKAYA BAKARSAK SORULAR ANCA YETİŞİYO

  17. Gerçekten iyiydi ama anlatım resimlerle geçirilmiş biraz daha fazla soru anlatım olabilirdi

  18. Ben pek beğendim aslında konuyu çok iyi biliyorum fakat izlemek istedim pek beğenmedim ama emeğine sağlık :)

  19. çok güzeldi hocama çok teşekür ediyorum yarın yazılım var inşallah 100 alırım 1. yazılımı burdan çalıştım 97 aldım inşallah bu yazılımdan da 100 alırım…

  20. çok sağolun ya yarın dersane sınavım vardı kesin yüksek puan alacağım.ALLAH razı olsun çokkk teşekkür ederimm:))

  21. bence hiç güzel anlatmıyor bence bu işi yanii ögretmenligi yapmıyor ….. bosuna dinlemişim hiç güzel anlatmıyor……..

  22. bence hiç güzel anlatılmamış ben bile daha güzel anlatırım yani ayrıca cismin batan kısmının hacmiyle ilgili olan bir soruda yanlışlık yapılmış galiba

  23. Allah kat kat razı olsun.yarın dershanede denemem var.ve bu konular da var.bi şey bilmiyodum.işime yarayacak.çok soğolun teşekkür ederim :)

  24. 7:17 nci dakikada başlayan örnek soruda cisimlerin özdeş olduğu söylenmiş, cisimler özdeş ise cismin yoğunluğu değişmez 1. kaptaki sıvının yoğunluğu 1g/cm3. askıda kalan cismin yoğunluğu sıvının yoğunluğuna eşittir. bu durumda cismin diğer iki kapta batması değil yüzmesi gerekir; çünkü cismin yoğunluğu sıvının yoğunluğundan küçükse cisim yüzer. soru(şekiller) yanlış hazırlanmış. bilginize… Ancak anlatım güzel. hazırlayanlara teşekkürler…

    1. galiba yanlış anladın.orada; özdeş cisim derken hacimler eşit oluyo.sen yoğunluğa bakmışsın.ama olmaz.hacimleri eşitmiş.buna göre de hacim arttıkça kaldırma kuvveti de artacak.yani hacme 2 dersek . hepsinin hacmi eşit olduğundan hepsinin hacminni artırırız otomatikman kaldırma kuvveti de artar.

  25. çok güzel teşekkür ederiz hakınızı helel edin bu konuyu sizin sayenizde öğrendim allah gönlülünüze göre versin duacınızınız

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>