SBS – FEN ve Teknoloji – 8.Sınıf Mitoz Bölünme Bölüm 1 Konu Anlatımı

Anasayfa > EkolHoca > SBS – FEN ve Teknoloji – 8.Sınıf Mitoz Bölünme Bölüm 1 Konu Anlatımı

SBS Konu Anlatımlı Video Ders, SBS Mitoz Bölünme Video Ders Konu Anlatımı

Bir önceki videolu ekol hoca ders anlatımımız olan SBS - Fen ve Teknoloji - 8.Sınıf Mayoz Bölünme Bölüm 1 başlıklı dersimize de bakmanızı öneririz

-->

  1. Saffet Düğdü 16/11/2014

    hocam çok iyi anlatıyorsunuz ancak vidolarınızı youtube da yuklerseniz cok iyi olur cunku vidolarınızı yuklemek istiyorum teşkkürler

  2. nesim tuna 09/11/2014

    Yorumunuz..

  3. çok güzel anlattınız ağzınıza sağlık hocam teşekkürler :) :)

  4. Neslihan Karaca 08/11/2014

    indire biliyomuyuz

  5. fatma gül fıstık 29/10/2014

    güzelde açılmıyor

  6. betül şahin 22/10/2014

    arkadaşlar arı eşeysiz üremedemi?

  7. betül şahin 22/10/2014

    hocam çok güzel anlatmışsınız azınıza sağlık beyenmeyenler ve uyuyanlar ise hocayı dinlemezseniz sıkılır ve iyrenç gelir lütfen haksızlık etmeyin bence çok iyi hoca azınıza sağlık sizin sayenizde teog ve yazılıdqa iyi yapacqam

  8. teog gazileri ve şehitleri olacak kişiler dikkat ilk sınavda ne yaparsak o ikincisi çoook zor olacakmış mebin sayfasından örnek sınava bakın

  9. BİŞİY BİŞİY 15/10/2014

    Ya bu video açılmıyo kii. Nasıl açabilirim??

  10. Kadir kalaci 14/10/2014

    Donma be

  11. Said Buğra KARABULUT 12/10/2014

    Keşke biraz daha kendi yorumunu katsaydın. Ama yine de konu tekrarı niteliğinde güzel oldu.

  12. ismini vermeyen genç 12/10/2014

    sağ olun hocam çok iyi anlatıyosunuz :)

  13. teog mağduru 09/10/2014

    Arkadaşlar öğrenmek isteyen öğrenir gerçekten de güzel öğretiyor. Eğer siz öğrenmek istemiyorsanız sıkılırsınız. Anlamaya çalışın konsantre olun.

  14. Ramiz dayı 08/10/2014

    Hocam bundan sonra hep burdan ders çalışacağım. Harika anladım

  15. Ramiz dayı 08/10/2014

    Hocam bundan sonra hep burdan ders çalışacağım. Harika

  16. şişman rambo 05/10/2014

    ADAMIN DİBİ EKOL

  17. sayenizde TEOG mağduru olmayacak 30/09/2014

    Allah razı olsun hocam çok iyi :D

  18. sahin Dilegil 29/09/2014

    Ocam bir kelimeyle harikasìnìz

  19. donmasa çok iyi allah razı olsun hocam :)

  20. saolun Allah tuttuğunuzu altın etsin

  21. Cok teşekkürler hocam çok iyi anlatıyorsunuz

  22. arif kaplan 24/09/2014

    çok sağ olun Allah sızden razı olsun

  23. Allah razı olsun

  24. hocam cok gusel anltyosunuz saolun

  25. Koçyiğit Mehmet 24/09/2014

    amcamın oğlu çok iyi olmuış

  26. Teog mı gircz yoksa teog mu bize 22/09/2014

    Hocam çok iyi anlatıyorsunuz Allah bin kere razı olsun … Sizin sayenizde çok iyi anladımm..

  27. Teog mı gircz yoksa teog mu bize 22/09/2014

    süper konu anlatımıydı Allah razı olsun

  28. teog mağdurlarından olacak 21/09/2014

    çok teşekkürler :))

  29. ttttttttt 17/09/2014

    çok tşekürler

  30. esra başçı 17/09/2014

    çok tşekürler

  31. sbsye hazırlık 17/09/2014

    çok çok süper anlatış tarzı da şekli de ama bir kaç tane soruda ekleyin lütfen dilinize sağlık çok yardımcı oluyosunuz

  32. arkadaşlar anlamak isteyen ve içinde olan zaten anlar şimdi siz gelip te salaklığınızı hocamıza yüklemeyin anlamıyorsanız gidebilirsiniz ağzınıza sağlık hocam

    hocam bu arada mitoz bölünme sadece tek hücreli canlılarda olmuyor demi

    • Teog Mağduru 23/09/2014

      Sadece tek hücreli canlılarda değil. Tek hücreli canlılarda üreme oluyor, tek hücreli olmayanlarda ise büyüme, gelişme, yaraların kapanması veya ölü hücrelerin yenilenmesiyle sonuç buluyor. :)

  33. ağzınıza sağlık hocam çok güzel anlattınız çok sağolun

  34. notlar çok gzl çok hoşuma gitti ama hocam sanki anlatmak istediğinizi anlatmıyo gibisiniz. ama yinede teşşekkürler

  35. Hocam çok sağolun. Emeğinize sağlık. :-)

  36. sbs için çok çalışmam lazım ama konular çok zor hemşire olup kore ye gitmem içine bunlara çok çalışmam lazım

  37. hocam çok güzel anlatıyosunuz çok saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  38. GüLcee PeLinn YıLdırımm 13/07/2014

    HocaMm ÇoK İysNz VaLLa SiZn SaYenZde MaT NotLarMm HariKa Gdiorr. AnnM BnmLe GuRuR DuYuoR. BenCe ÇıKmş SoRuLar BöLümü YaPmaLısNZzzz. TŞkLrrrr :*** :))))))
    Bu AraDa MuRaddd AşKmmm Sn SevyRmmmm :****** <333

  39. Mervi Yıldırım 13/07/2014

    Hocam çok sağolun. Süper anlatıyosunuz da çıkmış sorular, teog soruları falan koysanız tam 10 numatra olur

  40. Kadriye Öztürk 12/07/2014

    Hocam çok sağolun çok güzeldi. Sıkıcı falan da değildi. 8. sınıfa hazırlanıyorum. Okulda anlatılmış gibi anladım vallaha :))))

  41. Merve Betül KARACİF 13/06/2014

    BEN MERVE BETÜL KİLİSTEN YAZIYORUM ÇOK DA SIKICI DEĞİL BENCE SONUÇTA FEN BU YANİ ENİNDE SONUNDA SIKICI OLACAK EĞLENCELİ OLACAK HALİ YOK YA BEN TEBRİK EDİYORUM HOCAMI ÇOK EMEĞİNİZ VAR ÜSTÜMDE ALLAH RAZI OLSUN :)

  42. Sadece yazılar güzeldi hepsini not ettim. Hocam sizde idare edersiniz ama sesinizi biraz eğlenceli yapın pls

  43. HARİKA ANLATIYO

  44. mq cok sıkıldım 5 kere uyuya kaldım

  45. mq 5 kere uydum

  46. hocam çok sıkıldım hatta uyuya kaldım 3 4 sefer lütfen farklı anlatım yapın

  47. adam son derece mükemmel bence hiç de sıkılmadım

  48. bu ne hocam yha sıkıldım biraz daha hızlı

  49. fena değil (sıkıldım ama) :D

  50. fena değil sıkıldım ama :D

  51. Gayette güzel anlatıyo Adamın günahınıalmayın !!!!

  52. Allahım bu nedir ya hiç güzel anlatmıyor yazık günah bizede EKOL HOCAMM

  53. Bnce Bİraz Yavaş anlarıyo o yüzdenn uykumm geldii :((

  54. adam hizmet vermeye çalışıyor zorunda değil saygılı olun

  55. ya oocam başka konu yokmu aha yar n kahrola sınav var

  56. hocam çok teşekküre ederim bben yinede ok beğendim

  57. ben begenmedim

  58. fazla bişey anlamadım ama teşekkürler…..

  59. bilseydim böyle anlatacağını her gün gircektim:):):)

  60. ALLAH razı olsun hocam çok güzel anlatıyorsunuz

  61. allah razı olsun çok güzel 8. sınıflar için sağolun

  62. hocam salakmısınız

  63. mrb

  64. Neredeyse uyuyacaktim

  65. Iğrenç anlatiyor sunuz

  66. Hiç güzel anlatmıyor bence

  67. teşekkür ederim çok güzel olmuş

  68. süpeeeeeeeer

  69. mükemeldi çok sağolun

  70. hocam gerçekten güzel anlattınız hemen hemen herşeyi anladım sağolun

  71. Hocam gercekten çok güzel anlatıyosunuz okulda anlamadım ekol hocadan anladım

  72. çok güzeldi

  73. Uykum Geldi :D

  74. YHa Biraz DahA GaYret GösTerİn BeEEeeEEEe.

  75. Yha Biraz Daha Kısa Olsa BEEE

  76. asdasdasdf 21/01/2013

    Uykum geldi,geregınden fazla yavas değilmi ya?

  77. bende fen perf. sı için bakıyorum

  78. ıbrahım erık 18/12/2012

    hacam arkanizdayiz

  79. şlkjhgfd 12/12/2012

    iyi fena değil

  80. ABDURRAHMAN 12/12/2012

    GÜZEL

  81. özlem yıldız 10/12/2012

    igreçççççççççççççççççççççççççççççççççççççç

  82. çok güzeldi

  83. asddasdsdsadsasdasd 05/12/2012

    iğrenc anlatıııo

  84. iyi anlatıyor

  85. süper yaaaa çok güzel

  86. süperrrrrrrrrrrrrrrr
    çok beğendim

  87. daha değişik şeyler olsun daha iyi konu anlatan biri yokmu 2 güne lazm nolur 2 gün sonra sınavm var.

  88. Hoca iyi anlatıyor beğenmiyosanız uzayın beleşe ders işte kafası basmayanlara sesleniyorum. Üstelik video alıntı yapılmış

  89. Çok Güzel emeğe sağlık

  90. ERsin DEmirhindi 06/11/2012

    Bu sen fenden hiç birşey anlmayan varmı ??

  91. İsyan keşşş 06/11/2012

    Hiç anlamıyorum bu sene fenden bana şarkı larızm” ben isyan keş yine ben geldim sahte aşklara isyanı çektim” buraya kadar buldum

  92. hocam hiçbirşey anlamadım

  93. hiç beğenmedim kusura bakmayın hocayı değiştirseniz iyi olur çok sıkıcı

  94. güzel ama soru olsa daha güzel olur…

  95. bence güzel ama soru olsaydı daha güzel olurdu…

  96. HİÇ GÜZEL BİR SİTE DEĞİL ANLATIM BERBAT ANLATANA KADAR SABAH OLDU ÇOK BERBAT SİTE !!

  97. çookkk süper anlatıyor ağzınıza sağlık hocam

  98. hedef 500 tam puan 01/11/2012

    sınav öncesi çalışmalar için güzel oluo emğe sağlık

  99. çook teşekür ederim sınavda çok lazım olcakk

  100. muhteşem çok iyi anladım ne yavaş ne hızlı sağolun

  101. güzel anlatıyor

  102. çook teşşekürler saolun sbs de çok yararlı olcak benim için ;)

  103. eyw. saolasın

  104. teşekürler

  105. iyi güzel hoşta , bi tek sorun neymiş arkadaşlar demesi yani 2 dakikada 6 tane bile söylüyo olabilir.neyse cınım yine sağolun :)

    • iyi güzel hoşta , bi tek sorun neymiş arkadaşlar demesi yani 2 dakikada 6 tane bile söylüyo olabilir.neyse cınım yine de sağolun :)

  106. çok güzell ellerinize sağlık sğolun :)

  107. güzelde birazda hızlı anlatsaaa:d

  108. sbsye azkaldı 23/05/2012

    açıldı sonunda saolun güzel olmuş

  109. sbsye azkaldı 23/05/2012

    yaa benim acilen çalışmam gerekiyo bu konuyu ama açılmıyoo bi ilgilenir misiniz

  110. güzel

  111. çoooook güzel