Ayhan Çirkin YGS Fizik Madde ve Maddenin Özellikleri Konu Anlatımı



Bu kategorideki diğer derslere de bakın

video ders dinleme sayfamızda yer alan Ayhan Çirkin YGS Fizik Madde ve Maddenin Özellikleri Konu Anlatımı başlıklı ders şimdiye dek farklı öğrencimiz tarafından izlenmiştir. YGS Matematik | LYS Matematik | KPSS Matematik | YGS LYS Geometri | YGS LYS Biyoloji | İngilizce Konu Anlatımı | Fizik Video Ders | Kimya Dersleri |KPSS Matematik | KPSS Coğrafya | Coğrafya Videolu Konu Anlatımı | Ekol Hoca Testleri | Videolu Matematik Dersleri

biyoloji

|

ders

|

ingilizce

ekol hoca | ingilizce

8 yorum

ilker on 15/07/2013 at 19:17.

Hocam okul özlemimi sizi izlerken gideriyorum :) Harika anlatıyorsunuz emeğinize yüreğinize sağlık.

mehmet on 05/07/2013 at 18:52.

bence tek kelimeyle MUHTEŞEM terazi sorularını çok ii anlatıyo daaaa çok tekrarlıyo ya o sıkıntı..

mehmet on 05/07/2013 at 18:51.

bence tek kelimeyle muhteşem o terazi sorularını süper anladım daaa çok tekrarlıyo ya yazarkennn o sıkıntı biraz

Berk Sipan on 05/04/2013 at 07:31.

Arkadaşım hoca ile derdiniz ney hoca tek kelime ile harika anlatıyor tebrik ederiz hocam .

sercan on 08/02/2013 at 11:24.

ılamadan konuşsaydınız ya bide herşeyi tekrarlamadan tıbkı rahmetli brant gibi

sercan on 08/02/2013 at 11:23.

allh zazı olsun emek vermişiniz ama ıı lamasanız olmazmı herşeyi tekrarlamasanız tıbkı rahmetli brant gibi

gülenayy on 19/01/2013 at 19:38.

hocaammmm iyi hoş anlatıyosunda bir kere söyle daha bir şeyi artı tahtayıda biraz silerseniz iyi olacak herseyy karışıyor yaaa

duygu on 03/01/2013 at 18:18.

hocam iyi anlatıyosunda birde bir kelimeyi 10 defa tekrar etmesen daha bi izlenebilir olcak artık sizde tik olmuş bu

derslerle ilgili yorumunuzu lütfen aşağıya ekleyiniz

bu bilgi gizli tutulacaktır. Required fields are marked *