Ali Dağdelen | Canlıların Ortak Özellikleri Konu Anlatımı


Biyoloji Ezberlemek İstemiyorsanız Buraya Tıklayın!

Canlıların Ortak Özellikleri, Ali Dağdelen Biyoloji, Ali Dağdelen Biyoloji, Ali Dağdelen Video Ders

Bu kategorideki diğer derslere de bakın

Etiketler:, , video ders dinleme sayfamızda yer alan Ali Dağdelen | Canlıların Ortak Özellikleri Konu Anlatımı başlıklı ders şimdiye dek farklı öğrencimiz tarafından izlenmiştir. YGS Matematik | LYS Matematik | KPSS Matematik | YGS LYS Geometri | YGS LYS Biyoloji | İngilizce Konu Anlatımı | Fizik Video Ders | Kimya Dersleri |KPSS Matematik | KPSS Coğrafya | Coğrafya Videolu Konu Anlatımı | Ekol Hoca Testleri | Videolu Matematik Dersleri

biyoloji

|

ders

|

ingilizce

ekol hoca | ingilizce

25 yorum

hilal on 14/09/2013 at 09:48.

iyi güzelde soru çözümleri yok….

miley on 28/08/2013 at 17:51.

Hocam harikasınız ya. Yapısal benzerlikte Zack ve Cody’i görünce koptum zaten. Çok eğlenceli geçiyor ders

öğretmen mağdurları on 20/07/2013 at 09:35.

çok iyiydiniz hocam elinize sağlık :D
ebruuuuuuuuuuuuuu

? on 17/02/2013 at 13:58.

Bune böyle ya 3. dakikada video bitiyor

damla on 17/12/2012 at 14:12.

Hocam herkesin anlama tarzı farklıdır bana kalırsa sadece ders amaçlı bir video olsa en azından benim için çok daha yararlı olurdu ve biraz yüzeysek bir anlatım olmuş.ama yine teşekkürler emeginize sağlık

furkan96 on 01/12/2012 at 10:43.

Anlatan öğretmen akılda kalıcı olması için ayrıntıya önem vermiş örneğin uyarılara tepki de (garfield) dışında yazması akılda kalması için yeterde artar… herkes farklı bir yorum yapmış bende şunu diyorum : zamanınızı bize ayırdığınız için teşekkür ederiz…

gülay on 28/11/2012 at 15:03.

süperrrrr anlatıyo ya

gülay on 28/11/2012 at 14:59.

süpeeeeeeer

Mağdur öğrenci on 17/11/2012 at 09:37.

kübraa..

Mağdur öğrenci on 17/11/2012 at 09:32.

yetersizzz olmuş ama sağ olun.

yunus on 15/11/2012 at 20:50.

bence ii di

yunus on 15/11/2012 at 20:50.

süper abi bu hoca çok ii

ırmak on 04/11/2012 at 10:46.

hocam çok güzel anlattıyornuz siz onlara bakmayın

yusuf on 20/10/2012 at 11:07.

gusellll :D

kübra on 15/10/2012 at 15:53.

bence yetersizdi ne bileyim benim pek işime yaramadı açıkcası ama emek söz konusu uğraş var helal olsun ne diyelim :)

doga on 30/09/2012 at 12:20.

hocam gercekten anlatiminiz icin cok tesekurederim eyitimime yaklasik 18 yil önce son verip yurt disina ailemle birlikte yerlestim ve ALLAH nasip ederse 2013 ösym sinavina girme hazirligi icerisindeyim hedefim veterinerlik fakultesini kazanmak cunku burada is sahasi cook genis olan bir meslek ve hayatimda ilkdefa gercek anlamda sizlerin ekol hocanin bizlere sunmus oldugu internet uzerinden egitim sayesinde en cok korktugum biyoloji dersinin o kadarda zor olmadigini anladim Allah sizden razi olsun agziniza emeginize saglik.rabbim turk milletini korusun.http://www.ekolhoca.co

gaye on 29/09/2012 at 06:12.

Bune Ya Bızım Konularda Hocac 9 a ayırdı Özellıklerı Bune bıcım anlatım be kusura bakmayın ama bırsey anlamadım bn yanlıs ya bunlar :S

Arda on 24/09/2012 at 17:54.

sanane onun yorumu

Arda on 22/09/2012 at 21:32.

kötü bence sanki askerlik arkadaşına anlatıyo

burçin on 26/07/2012 at 15:15.

bence çok güzel anlatmış

Ebru on 18/07/2012 at 20:45.

hocam çok güzel anlatıyorsunuz ağzınıza sağlıkda sanki bazı konular farklı ve geniş gibi mesela büyüme daha kısa ve özetli anlatılsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum tabi benim düşüncem

gamze on 26/05/2012 at 17:31.

ayıp ayıp utan kendinden dinleme oglum deliyse zorlamı

gamze on 26/05/2012 at 17:30.

lan serkan mısın nesin adam anlatıyo ne güzel dinlicene bide begenmiyosun nankör.adam mecbur mu agzınıza saglık hocam allah razı olsun .sen okulu bırak

serkan on 30/04/2012 at 08:46.

çok kötü anlatıyorsunuz hoca deli

tülay on 28/02/2012 at 10:29.

hocam muhteşem anlatıyorsunuz dersleri hiç bu kadar zevkle dinlememiştim sayenizde konuyu anladım çok sağolun emeği geçen herkese teşekkürler

derslerle ilgili yorumunuzu lütfen aşağıya ekleyiniz

bu bilgi gizli tutulacaktır. Required fields are marked *