Dil ve Anlatım Konu Anlatımları

Dil ve anlatım ( Türkçe ) Video Derslerimizi İzledikten Sonra Lütfen Yorumlarınızı Esirgemeyiniz!

66 Comments

  1. çok güzel gerçekten zaten hep bu siteden çalışıyorum çok tşk ederim ağzınıza sağlık harika yani sınavım iyi geçer inşallah :) ama birazda sorularla anlatım olsa daha iyi olabilirdi

  2. OYS sınavım 2 gün sonra ve ben bu sayfayı yeni keşfettim umuyorum yorumlardaki gibi benim de çok işime yarar. Daha bi konu dinledim ve anlatımınız çok akıcı. Teşekkürler :)

  3. teşekkürler allah razı olsun hocam. çok yardımınız dokundu. oys de iyi bi derece yaptım sizin sayenizde.

  4. Allah razı olsun hocam iyi değil ççoooookkkk iyi anlatıyosunuz oys’ na giderken sizi dinledim çok iyi geldi sizi seviyorummmmmmmmmm

  5. Hocam allah razı olsun çok güzel :)Bunları izlemeden önce bunu yapmam diyordum… Sayenizde çok iyi anladım:) :) :)

  6. Hocam harikasınız. Ben bunları izlemeden önce bunu yapmam imkansız diyordum. Harikasınız. Allah razı olsun

  7. güzel olmuş ama bazı videolar güncellenmemiş güncellerseniz seviniriz…
    emeğiniz için sağolun…

  8. allah razı olsun hocam güzel anlatıyorsunuz sınavlara hep burdan çalışı yorum emegi geçen tüm hocalara çok teşekür ederim

  9. çok teşekkürler hocam dersanede anlamadığım dil bilgisi konularını sayenizde anlıyorum bu sitede emeği geçen tüm öğretmenlerden allah razı olsun

  10. admin, 2012- 2013 konularnı ne zmn eklemyi düşünüyosunz de haydee snw geldi artık :) ayrıca snwda din kültürü de çıkcak ama hiç videolu anlatmı yok koymayı düşünmüyosunz galiba…?

  11. site güzelde türkçe hocasını hiç gözüm tutmadı. gözümün görmediği kişileri de gözüm tutmayabiliyoo. :D hocam siz oflaya puflaya anlatcaksanız anlatmayın da bare ne siz rahatsız olun nede biz strese girelim..

  12. Hocam isminizi görmedim ama belli olsun diye şu şekilde söylemek istiyorum. Erkek hoca süper anlatıyor. Tek kelime ile mükemmel. Yemin ederim okulda ve dershanede anlayamadığım ve ciddi manada korktuğum ben nasıl yapıcam diye oflayıf pufladığım konuları, kendime dert ettiğim konuları süper anladım. Doğrularım artık daha da çok. Bu kadar güzel bir anlatım olamaz. Çok çok çok teşekkür ederim…

  13. Ya arkadaş dil ve anlatım dersi diyorsunuz, dil ve anlatım dersi konularının ilk başları yok

  14. anlatım harika ..yalnız anlatım bozukluğu konusunu eklememişsiniz ..en çok sorun yaşadğım konu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*