9.Sınıf Kimya Konu Anlatımı Video Dersler

  1. hiç bizim konuyla alakası yok

  2. ekol hoca süper 18/11/2014

    çok beğendim çalışmalarınızın devamını dilerim saygılar.

  3. bencede 9. sınıfla alakası bile yok bu videoların derslerimden de geri kaldım ztn konuları da bulamadım off napcam bn yaaaa…. :P

  4. bu nasıl site ya of 9.sınıf kimya sınavım var yarın hiçbi boka ulaşamadım

  5. 6.sınıf için hiçbir şeye ulaşamadım

  6. bunası ders 9. sınuflarla hiç alakası yok mk yaa

  7. Anlatıcağın dersi sikiyim lan kısa yoldan geçiveriyon anlatsana afam gibi oran orantı kursana

  8. hiçbişey anlamadım birinin bana kimyayı sevdirmesi lazım galiba poffff :(

  9. çok güzel anlatıyorsunuz hocam

  10. süperdi hocam :)

  11. bu ne biçim uykum geldi ya

  12. çok güzel bide çözümlü olsa daha güzel olacak:)hahahahaybi

  13. hiç güzel değil

  14. sadasdasd 05/12/2012

    ASD:SAD:ASD:S:A:D:ASDSA:D çakma ağaoğlu geldi :D:D:D:

  15. Ali Ağaoğlu 21/11/2012

    Çok güzel hocam elinize sağlık Tarih hayal edenleri değil gerçekleştirenleri yazar..