7.Sınıf İngilizce Konu Anlatımları ve İngilizce Video Dersleri

.

.

 

ekol hoca videolu ingilizce ders izleme sayfamızda yer alan 7.Sınıf İngilizce Konu Anlatımları ve İngilizce Video Dersleri başlığına sahip ingilizce videolu dersi şu ana kadar farklı öğrencimiz tarafından görüntülenmiştir.İngilizce yazılı soruları | ingilizce çalışma kitabı cevapları | test soruları ingilizce

biyoloji

|

ders

|

ingilizce

97 yorum

muck on 04/05/2014 at 11:27.

daha açmadım ama güzell değilse şikayet ederim

ela on 04/05/2014 at 09:12.

berbat ya sınava burdan çalışırsam çakarım

sanane on 01/05/2014 at 21:03.

bu ne abi valla hiç yardımcı olmadınız eksik konular falaln bu nasıl bi sayfa

burcu on 27/03/2014 at 19:28.

çok teşekkürlerüler çok yardımcı oldunuz :D :D ama bazı konulara eksil D: D:

zıqqım on 26/03/2014 at 16:20.

hiç üzel deil lan bune ibne

ersin on 22/03/2014 at 13:12.

Soizde yardimci olcak cok yardimci oldu bn bunlarla sinava girsem hoca kagidin ustune kacaman 0 cizir bide siktir git der

belieber on 18/03/2014 at 16:21.

hiç beğenmedim konuları eksik koymuşsunuz hoca da hiç iyi anlatmıyo -,-

buse on 13/03/2014 at 17:49.

sözde 7. sınıf saçma saçma koyuyırlar ben buna 0 bile veremem 0ra yazık olur

eren on 28/01/2014 at 12:36.

ben 1 yıldız bile vermezdim

yağmur on 09/01/2014 at 18:52.

ıyyyyyyyyyyy iğrençççççç hiç yardımınız olmadı

beko on 17/11/2013 at 09:18.

süper

eda on 06/11/2013 at 17:13.

bu nedir ya ? çok kötü 7. sınıf konusu 1. ünite interesting beliefs var mesela ama burada öyle bir konu yok oy verme olsayddı 1 yıldız verirdim

inci on 03/11/2013 at 11:05.

berbat bişey hiç yardımcı olmadınız

İsimsiz Karakter :D on 02/11/2013 at 20:20.

asdasd bune laa bizm konular değil adam gibi şey yazın yaaa

tuğba yakut on 31/10/2013 at 17:15.

burası o kadar iyi değil

cemre on 31/10/2013 at 06:33.

çbeğendim saolun

nisa on 30/10/2013 at 16:54.

Horoscopes nerde:-)

yusuf fatih beyaz on 30/10/2013 at 12:33.

pek yardımı olmadı hıc ıyı ve yardımcı degı sacma sapan bısı ?

sane mk on 27/10/2013 at 13:19.

asdas beylerrrr

sane mk on 27/10/2013 at 13:19.

hiç güzel deil

eda on 24/10/2013 at 13:54.

çok teşekkürler

ayşen on 23/10/2013 at 18:49.

güzwelllll

Kübra on 08/10/2013 at 14:03.

BERBATTTTTTTTTTTTTT

mehmet kaçan on 30/09/2013 at 16:01.

çok güzel
ama sadece konular bu kadar mı ya pros technology : friend or foe yok
bu sitede

mehmet kaçan on 27/09/2013 at 12:05.

son konular yokkkk

mehmet kaçan on 27/09/2013 at 12:04.

harika anlatmış ama çokkk takılıyor

mehmet kaçan on 27/09/2013 at 12:04.

azra çok haklısın sana katılıyorum

mehmet kaçan on 27/09/2013 at 12:02.

kübra devrik cümle olmuş onu düzelt

kübra on 20/09/2013 at 14:31.

gggggggggggggüzel demek isterdim ama kötü

kübra on 20/09/2013 at 14:30.

ben daha açamaddddddddddım ki

bus on 26/07/2013 at 09:22.

harika anlatmış ama çokkk takılıyor

JHSJNX on 23/05/2013 at 18:48.

son konular yokkkk

mallar on 23/05/2013 at 11:10.

mal gibi mk

Beren on 20/05/2013 at 08:48.

Type 2 , Type 1 , Type 0 lar hangisindee :/

azra on 29/04/2013 at 18:59.

aynen azra

Romert on 24/04/2013 at 08:13.

Onlar Kitap konusu bunlar grammer

azra on 28/03/2013 at 17:00.

çok güzel
ama sadece konular bu kadar mı ya pros technology : friend or foe yok
bu sitede

azra on 28/03/2013 at 16:58.

çok güzel

azra on 28/03/2013 at 16:57.

çok güzel ellerinize sağlık

ARHAN on 28/03/2013 at 16:45.

yarın sınavım var işşallah iyi alırım ve iyi not alırım

aslı on 25/03/2013 at 15:42.

çok güzel ama ben simple past tense bulamadım bana acil lazımm:(:(::(:(:(

bliend on 20/03/2013 at 16:56.

Süper site sınavdan ful çektim saolun ;)

sananee on 20/03/2013 at 15:20.

güzell

sananee on 20/03/2013 at 15:20.

güzee eel

fatih on 19/03/2013 at 19:21.

bence çok güzel daha iyisi olamaz diye düşünüyorum hem anlatımla hem tavırla on numara bir hoca olduğunuz anlaşılıyor BRAVO diyorum

mehmet can on 18/03/2013 at 18:48.

elinize sağlık hocam yarın yazılım var inşallah yararı dokunur :)

yaren on 18/03/2013 at 11:45.

ingizcede olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

yaren on 18/03/2013 at 11:44.

hiç güzel site değil sadece matematik var ingilizcede olsun istiyorum yoksa çooooooooooooooooooooooooooooooook güzel anlatıyorlar

yaren on 18/03/2013 at 11:42.

hiç güzel site değil sadece matematik var ingilizce dersine giremediğim için bu siteyi şikayet ederim

Emir on 15/03/2013 at 08:03.

su konuyu da koysanıza asking Questions in past tense ??????

okankaan çağiırırcan on 14/03/2013 at 19:00.

özcan çelen beyin emeğine sağlık güzel bir site

mehmet on 06/03/2013 at 16:42.

gfhfgh

selenay akkuş on 18/02/2013 at 17:48.

çok güzel bir ders

elif on 11/02/2013 at 14:32.

oooooooooooooooooooo mastika mastika

cavide on 03/02/2013 at 18:41.

çok güzel bir site emeğinize sağlık :D

ebru on 16/01/2013 at 10:44.

çok güzel bir site teşekürler

ebru on 16/01/2013 at 10:43.

çok güzl bir site teşekkürler

fercan on 10/01/2013 at 17:49.

bence çok güzel bir site.

WAW on 10/01/2013 at 15:52.

Ben bu kadar güzel konu anlatan bir hoca görmedim anlatanın diline videoyu çekenin ellerine sağlık… :)

vildan karadeniz on 10/01/2013 at 13:02.

bence süper bi site çok yardımcı oldu.

ALEYNA on 08/01/2013 at 18:00.

Bence çok güel bir site ama video değilde yazı şeklinde olsaydı daha iyi olacaktı…
Teşekkürler!

aslan yavrusu İsa ERBİL on 29/12/2012 at 10:03.

ama biz bu konuların bazılarına geçmedik 6.sınıfta bu konuları işledik

Umut Ata on 26/12/2012 at 17:31.

Arkadaşlar Bence İzleyin Size Zararı Yok Tam Tersine Yararı Var Ve Beğenmiyenler Neden Beğenmediniz Anlamdım Çünkü Bu Video Süper Size de Tavsiye Ederim

baki on 23/12/2012 at 09:56.

bu ne ya hiç beğenmedim

ilham on 18/12/2012 at 15:40.

gerçekten çok güzel bir site okulda anlayamadığım herşeyi bu videolar sayasinde öğren dim ve anladım

ibrahim on 17/12/2012 at 18:05.

bence süper üstesi süper :)))))

diloş on 13/12/2012 at 18:19.

süper ötesi bir site sınavdan bu site sayesinde yüksek aldımm

kübra on 13/12/2012 at 17:52.

BU NE LAN Böyle hiç beğnmedim

barış on 12/12/2012 at 08:55.

2012 yeni sitil dersleri yaparmısınız.

MAhmut on 11/12/2012 at 21:42.

çok güzel site bütün videoları izledim saolasın ekol hoca

SeNa on 10/12/2012 at 20:49.

Çok güzel bir site

yunus on 10/12/2012 at 16:17.

çok iğrenç

zeki on 10/12/2012 at 15:54.

video nerde lannn

fatma on 10/12/2012 at 14:28.

hocam asıl biz sizi bizim okula tayin alalım

ayşenur on 10/12/2012 at 12:15.

çoooook güzel anlatıyorsunuz, saygılar :)

sarane on 07/12/2012 at 17:40.

hadi bakalımmmm

Tolgahan on 06/12/2012 at 20:14.

Very GOOD Süper hocam sizi bizim okula tain ettirelim . :D !

rabia on 06/12/2012 at 17:45.

birazda iyi olmalı

bfc on 06/12/2012 at 17:36.

verrryyyy good .the best :)))) hocam sizi bizim okula alalım

rena on 06/12/2012 at 16:09.

denemek isteyen

rena on 06/12/2012 at 16:08.

güzeldir…

rena on 06/12/2012 at 16:07.

thank you:D

KeskinAjans on 06/12/2012 at 15:40.

daha izlemedim ama bakalim ben bir internet siteleri yorumcusuyum bu site kaliteli gibi gozukuyor, videolari izleyelim de…

hocaların taraftarı on 05/12/2012 at 19:40.

very good

hocaların taraftarı on 05/12/2012 at 19:39.

biraz daha detaylı ve zor olsa

nisa on 05/12/2012 at 19:17.

bence berbat çok çirkin bu neeeeeeeeeeee

smt can tml on 02/12/2012 at 14:58.

bence güel ama dahada güzel olabilirdi

zeynep on 02/12/2012 at 10:05.

keşke test olsaydı yazılılara çalışırdıkı

x-ray on 13/11/2012 at 13:54.

biz 2 ders gördük burda 9 dakka anlatıyor

umut on 08/11/2012 at 16:48.

güzel ama bence teste koymaları gerekirdi bu konularla ilgili :D :D

duru on 08/11/2012 at 13:57.

puf sııcıya

gamze on 08/11/2012 at 13:33.

hepinizden ne yüksek notu ben aldım 1000000000000000000000 haaaaaaaaaaaaaa

asdfgh on 07/11/2012 at 15:45.

bence guzel ama daha ıyı seylerde olabılırdı test gıbı.

eleştirmen on 07/11/2012 at 13:46.

hımmm güzelde test olsaydı dahada güzel olurdu yine de ağzınıza sağlık hocam :D

emre on 06/11/2012 at 19:07.

çok güzel ama test de koymak veya test çözme videoları olsaydı daha iyi olurdu

benkımım on 06/11/2012 at 17:36.

aynen hep yanı

ela on 30/10/2012 at 16:01.

gzl de hep aynı konular biraz değişik konular olsaydı daha gzl olurdu

derslerle ilgili yorumunuzu lütfen aşağıya ekleyiniz

bu bilgi gizli tutulacaktır. Required fields are marked *