6.Sınıf İngilizce Video Dersler ve 6.Sınıf İngilizce Konu Anlatım Arşivi

.

6.Sınıf İngilizce The Simple Present Tense Konu Anlatımı ( İngilizce Geniş Zaman )

6.Sınıf Müfredatına uygun İngilizcede geniş zaman yani Simple Present Tense Hakkında Detaylı Bilgiler Veren Video Ders
6.Sınıf İngilizce Konu Anlatımı – Object Pronouns Video Dersi
İngilizcede ben, sen , o gibi kişi zamirlerini yani objective pronounsları detaylı örneklerle cümle üzerinde gösteriyor
6.Sınıf İngilizce Video Dersleri – Using The Future Tense in Conversation
Future tense dediğimiz gelecek zaman hakkında 6.sınıf seviyesindeki ingilizce video derstir.

6.Sınıf İngilizce Konu Anlatımı – You Must Do / You Should Do Sth ( Tavsiye ve Gereklilik )
İngilizcedeki zorunluluk ve tavsiye gibi ifadeleri veren should ve must kalıplarını detaylı olarak anlatmaktadır.
6.Sınıf İngilizce Video Dersleri – Some ve Any ( Biraz – Hiç ) Konu Anlatımı
İngilizcede bir nesnenin biraz var olması (some) hiç olmaması ise (any) ile ifade edilebilmektedir.

6.Sınıf ingilizce Video Dersleri – Sayılar The Numbers
Sayıların ingilizcedeki ifade ve yazılışları, okunuşları ele alınmaktadır. 6.sınıf nımbers video dersimiz..

6.Sınıf İngilizce Video Dersleri – There is something / There are something
Bir veya daha fazla sayılabilir ya da sayılamaz nesnelerin ingilizce olarak ifade edilebilmesine olanak sağlayan kalıplara “There is ve There are” diyoruz.

ekol hoca videolu ingilizce ders izleme sayfamızda yer alan 6.Sınıf İngilizce Video Dersler ve 6.Sınıf İngilizce Konu Anlatım Arşivi başlığına sahip ingilizce videolu dersi şu ana kadar farklı öğrencimiz tarafından görüntülenmiştir.İngilizce yazılı soruları | ingilizce çalışma kitabı cevapları | test soruları ingilizce

biyoloji

|

ders

|

ingilizce

114 yorum

zehra on 31/03/2014 at 18:14.

ooooooffffff konum yok gardaş bune böylenasıl birsite hiç kurma daha ii

Alican Vurucu on 18/01/2014 at 08:47.

LÜTFEN BANA GÖRÜNTÜLÜİNGİLİZCE DERSİ VERİRMİSİNİZ :d

dfdfdgggfdfgd on 08/11/2013 at 21:10.

seni

eda buse cicek on 08/11/2013 at 21:10.

çok

devlet su işleri bırak bu işleri on 05/11/2013 at 18:08.

lan açılmıo böle site olmaz bırakn bu işleri kardeş sizden siteci olmaz arkadaşlarımızn zmn kaybına yzk

sevda on 04/11/2013 at 15:04.

öyle

elif on 31/10/2013 at 18:34.

bu site neden böyle yaaa:(

bottes filles 35 on 30/10/2013 at 00:12.

I can’t understand how to add your weblog to my news reader. any recomendations would be appreciated I want to access your posts.

elifnur on 16/10/2013 at 12:14.

ya bi doğru site bulamadım bi düzeltin sitenizi hem ümmü gülsümün söylediğini onaylıyorum çokçok özür dilerim ama keşke video olsa idi

maillot manchester united cantona on 27/08/2013 at 12:13.

Many thanks a whole lot for sharing! I will definitely be back.

hamza on 22/07/2013 at 10:02.

çok çok güzel

ümmü gülsüm on 22/07/2013 at 07:40.

bir site kurcaksaniz doğru duzgn krn bşn zmn kybı yani emeğe tabı saygimiz var ama sizinde biraz bize sayginiz olsun

beyza on 28/05/2013 at 16:24.

açılmıyorkiiii

zdc on 26/05/2013 at 19:46.

Yaa size anlatım ister iyi ister kötü olsun bundan size ne adam emek vermiş ama olamamış olabilir lütfen emeğe saygı.Sanki öğretmen sizi tahtaya çıkarttığında siz mükkemmelmişsiniz gibi konuşmayın.Adamın amacı sizlere katkı olsun diyedir.Öğretmenler gibi anlatamaz ki.Bu yaptığınız çok ayıp!!Lütfen böyle birşey yapmayın yoksa sizi şikayet ederim!!Emeğe saygı!

zdc on 26/05/2013 at 19:45.

Yaa size anlatım ister iyi ister kötü olsun bundan size ne adam emek vermiş ama olamamış olabilir lütfen emeğe saygı.Sanki öğretmen sizi tahtaya çıkarttığında siz mükkemmelmişsiniz gibi konuşmayın.Adamın amacı sizlere katkı olsun diyedir.Öğretmenler gibi anlatamaz ki.Bu yaptığınız çok ayıp!!

arsız bela and asi styla on 26/05/2013 at 08:56.

asiyle urayı hiç sevmedik

beyza durgun on 23/05/2013 at 13:22.

bu ne arkadaş hiç bi konu yoq ya….!

ayşe on 22/05/2013 at 18:04.

bnce iyi bir siteydi çoook teşekkürler :)

ARDA on 21/05/2013 at 13:37.

ne biçim site of yaaa çok kötüüüüüüüüüüüüüü

napcan on 05/05/2013 at 15:13.

internetten tiksinim bu ne yaaa

Çağatay on 02/05/2013 at 18:53.

La bu nasıl bısıdır bu sayfanın olma sebebi ne :D

ulaş on 30/04/2013 at 17:56.

ekol emice nabayayon biladerrrr e biladerrrrr

boşver on 29/04/2013 at 13:32.

madem site kurdun düzgünce kur

boşver on 29/04/2013 at 13:31.

ya çok kötü bi site açılmıyo hiçbişey = (

ufuk on 28/04/2013 at 08:07.

konu anlatımlarınız çok ktü

cağatay on 18/04/2013 at 18:16.

ooofff yeteerrrrrrr

cağatay on 18/04/2013 at 18:15.

oooffff olmuuyyoooo :( :(

merve on 18/04/2013 at 18:14.

ooofff olmuoooooo

merve on 18/04/2013 at 18:14.

yha ooofff çıkmıyooor oofffffffff

sevgi on 11/04/2013 at 10:24.

offf hiç güzel değil türkçe hoca anlatsınnnnnnnnnnn

eminenur altın on 02/04/2013 at 18:53.

aynen benim de konularım yok

mari on 27/03/2013 at 16:59.

konu anlatım yani

mari on 27/03/2013 at 16:58.

oooooooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffff benim konum yokk

mari on 27/03/2013 at 16:56.

gzll ama benim konum yok

pyraz on 26/03/2013 at 15:09.

bu diteyi ders almak için açtım karşıma saçma sapan şeyler çıktı

pyraz on 26/03/2013 at 15:05.

çokkkk kötüü bi siteeeeeee

animeci kızan on 25/03/2013 at 18:02.

çok güzel anlatımda benim konularım yok maalesef….

eflatun on 20/03/2013 at 16:54.

iuyiii bnm fikir

eflatun on 20/03/2013 at 16:54.

iyyii

merve gül on 19/03/2013 at 14:00.

berbat

selin on 13/03/2013 at 11:36.

çok güzel anlatımda benim konularım yok

şeyma on 11/03/2013 at 17:41.

sitede istediğim hiçbir şeyi bulamadım çok berbat bi site :(

fatma on 10/03/2013 at 13:57.

sitede aradığım bilgiyi bulamadım keşke ingilizce konularının hepsinin konu anlatımı verilseymiş.

fatma on 10/03/2013 at 13:56.

sitede aradığım bilgiyi bulamadım keşke bütün ingilizce konularının konu anlatımları verilseymiş.

boklava on 07/03/2013 at 18:31.

bunebe

zana on 25/02/2013 at 17:41.

ya her şey çok güzel olmuş ama bnim konum yok

mert on 31/01/2013 at 20:34.

yorumu bile zor yazdım

mert on 31/01/2013 at 20:33.

çok güzel olmuş eliniz dert görmesin

mert on 31/01/2013 at 20:31.

çok güzel bir 6.sınıf ingilizce ders videosu gibi bir şey

esra on 20/01/2013 at 10:09.

saçma

duygu on 14/01/2013 at 19:54.

bu gidişle ingilizceden iyi not alacağım

duygu on 14/01/2013 at 19:53.

bence çok güzel anlatıyor
siz açmayı bilmiyorsunuz
siz dinlemeyi bilmiyorsunuz
adam akıllı dinleseniz anlarsınız

güzellik on 14/01/2013 at 13:37.

bence igrwenç bisite ıy yaaaa :poop:

kadir on 10/01/2013 at 19:28.

tamm susun konuştukca batınız :D

Elen Ada on 10/01/2013 at 17:49.

Harika…
Beyn çok beyedim
Sınav çok yardım oluyor
Arkedaşlar türkçe tam bilmiyo ben.
O yuzden kelimeleri yanlıs yazmıs olabilirem
Okuduğunuz için Thanks türkçesini bilmedim için öle yazdı ben
Muck

Elen Ada on 10/01/2013 at 17:48.

Harika…
Beyn çok beyedim
Sınav çok yardım oluyor
Arkedaşlar türkçe tam bilmiyo ben.
O yuzden kelimeleri yanlıs yazmıs olabilirem
Okuduğunuz için Thanks türkçesini bilmedim için öle yazdı ben

Duygu on 10/01/2013 at 13:09.

Lan bune beee ben There are – There is konusunu istiyoooommm :D

zelomayn on 09/01/2013 at 18:56.

benim istediğim what is the weather like konusu yok:(

seda on 08/01/2013 at 10:16.

hiç bir şey yokkkkkkkkkk

dila on 06/01/2013 at 11:16.

bence de arkadaşlar

eren on 06/01/2013 at 09:26.

var vidio dinleyin gençler

eren on 06/01/2013 at 09:26.

var vidio dinleyin

ahmet on 06/01/2013 at 08:26.

hiçbirşey yok

seda on 03/01/2013 at 16:45.

evt kızlar haklısınız

ayşe on 01/01/2013 at 09:51.

siz açmayı bilmiyorsunuz gerzekler

fatma on 28/12/2012 at 19:33.

ne güzel soru çözecektim ve pazartesi günü sınav olacağız ve bu sitede hiçbirşey yok

zehra on 28/12/2012 at 19:30.

aynen sizin dediğiniz gibi hiç birşey bilene yok artık bu ne biçim bir siteyse artık olmayan şeyleri boş sayfa koyuyorlar ve reklamlar var birkaç tane

ismail batuhan karabulut on 25/12/2012 at 13:45.

hiç birşey açılmıyor

ece on 18/12/2012 at 18:19.

irınç

ECE on 15/12/2012 at 10:55.

SUSUN KAFAM SİSTİ

apo on 13/12/2012 at 17:25.

yok boyle bisey ya madem site kuracaksanız adam akıllı kurun
mal mal bune boyle

apo on 13/12/2012 at 17:24.

wala ya hic bisey yok

hüseyin on 13/12/2012 at 15:20.

bişey yok siz bir şey buldunuzmu?

mustafa on 11/12/2012 at 20:19.

acılmayan seyi koyuyolar

furkan on 11/12/2012 at 18:25.

bok gibi yarın sınav dingil site

yabacı yarim on 10/12/2012 at 20:02.

yav bu ne biçim bir site

yıldız merve on 10/12/2012 at 18:49.

bişey yokki

yusuf on 10/12/2012 at 17:35.

açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooo :(((((((((((((((

semanur on 10/12/2012 at 07:48.

açılmıyor

şeymanur on 06/12/2012 at 13:47.

üff açılmayan siteyi niye koyuyorsunuz ya

kral bu dünya kanka yok yaaaaaaaa on 05/12/2012 at 16:51.

sap sata değil be ya

yupii ii i iya b o k değil ya on 05/12/2012 at 16:47.

yupii ii i iya b o k değil ya

murathan sever on 05/12/2012 at 16:44.

iğrenç açılmıyooooooooo :(

melike akman on 05/12/2012 at 16:43.

açılmyrrrrrrrrrrrrrrrrr :(

merve akman on 05/12/2012 at 16:42.

evet açılmıyoo :(

yekbun on 15/11/2012 at 14:01.

aaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy bok gibi ne iğrenç kussasım geldi ölem daha iiiiiiiiiiii midem ne biçim yaa

derya on 15/11/2012 at 14:00.

aaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy berbat kusasım geldi ölem daha iiii ne bok gibi bir şey

maman siıkoş on 07/11/2012 at 18:27.

boh

bilinmeyen on 07/11/2012 at 13:26.

yapanların eline sağlık ama ardağın bulnmuyoki ya 2 gun sonra sınıv var uff

nisa on 07/11/2012 at 12:15.

açılmıyooo bu nebiçim yhaaa

belgesi,z on 06/11/2012 at 17:23.

küfür etmeyin lütfen

selin yoldaş on 06/11/2012 at 17:09.

iğrenç yardımcı olmuyor

ne lan on 06/11/2012 at 15:53.

ne lan isteyen beğenir isteyen beğenmez sanamı sorcak sen

ezgi on 06/11/2012 at 15:46.

berbat gerçekten aradıgımı ulamıyorum

elizabet on 06/11/2012 at 15:46.

hepiniz çenenizi kapatın lan o kadar da fena değil beğenmiyosanız

hdfhg on 06/11/2012 at 15:10.

hbgdrtx

berak on 06/11/2012 at 14:30.

bence çok güzel asıl beğenmeyenler utansın

Bahar on 06/11/2012 at 14:06.

bende aynen bende aradığımı bulamıyorum

Bahar on 06/11/2012 at 14:04.

bizim işlediğimiz konular yokki doğru düzgün açmadım bile . of yarın sınav var Allah yardımcım olsun . bana dua edin :(

batuuuu on 06/11/2012 at 13:12.

oğlum bune lan böyle beter oğlum

seval karakuş on 05/11/2012 at 17:41.

bende sana katılıyom beğenmediyseniz sizi burda illaha kalacaksınız diyen yok siiktir gidin

shgksle on 05/11/2012 at 13:27.

begenmediyseniz gidin sizi burda zorla tutanmı var mk ?

elif on 04/11/2012 at 11:18.

salaklar

elif on 04/11/2012 at 11:18.

beğenmediyseniz başka siteye bakın laf söylemenize gerek yok

elif on 04/11/2012 at 11:16.

beğenmediyseniz ne bakıyosunuz malmısınız

sanane on 03/11/2012 at 18:37.

önermiyorum iğrenç çok kötü

sanane on 03/11/2012 at 18:36.

hiç önermiyoru iğrenç çok kötüüüü

Zeynep. on 01/11/2012 at 19:05.

Aradığımı bulamıyorum.

apachexx on 01/11/2012 at 13:46.

bune lan iğrendim töbe iğrenç bok gibi

öğretmen baran on 01/11/2012 at 13:45.

yanlış birşey derslerle hiç alakası yoktur. öğretmen olarak tavsiye edemem öğretmen değilm :D

ahmet on 01/11/2012 at 13:32.

zekiyim ben yorumunu sevdim

zekiyim_ben on 31/10/2012 at 18:09.

bence yanlış diyen bi şey yok boşuna koymuşlar yazılıyla alakası yok

zekiyim_ben on 31/10/2012 at 18:08.

lan bu ne lan bi işe yaramaz

şahsenem on 29/10/2012 at 17:48.

çok gzl çok yardımcı oldu ama birz dağınık yani ama çok gzl anlatıyo ama yani gzl değil çokkk çirkin bok gibi valla ıyyyyyy hiç gzl değil valla

derslerle ilgili yorumunuzu lütfen aşağıya ekleyiniz

bu bilgi gizli tutulacaktır. Required fields are marked *