Ekol Hoca 6.Sınıf Fen ve Teknoloji Konu Anlatımı

 

6.Sınıf fen ve teknoloji ders videoları sayfamıza hoşgeldiniz. Bu sayfada yer alan konular veya konu başlıkları ile ilgili eksikler veya eklenmesini istediğiniz fen dersleri varsa sayfa altından yorum yaparak talepte bulunabilirsiniz. Açılmayan videolar için tarayıcınızın sürümünü yükseltmeniz veya windows media player eklentisini yüklemeniz gerekecektir.

  1. şoylemek istemiyorum 03/11/2014

    Cogu knuyu goremedim 6. Siniftayim fende hure konusu yok sistemlerimiz yok . Bu dersleri eklerseniz cok seviniriz

  2. çokkkkkkkkkkk güzel ekol hocaya çok teşekkür ederim

  3. fatma derya 27/03/2014

    ya offff yanıt vermio

  4. ço güzelllllllllll ekol hocaya tşk

  5. kübra bağlı 08/06/2013

    Ekol hocama çok teşekkürrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. kübra bağı 08/06/2013

    Ekol hocama çok teşekkürrrrrrrrrrrrrr ederimmmmmmmmmmmmm

  7. çok tşkkürler ekol hoca seni dinledikce notlarım yüksseliyo

  8. muhammed yusuf 04/05/2013

    90 sorudan nasıl 97 doğru çıkar anlamadım

  9. serserser 29/04/2013

    ttttttttwetwerwer

  10. 90 sorudan 97 dogrum var iyi bir siteimis sagoln

  11. walla en iyisi şenol hoca bi denein isterseniz….. :):) :,)

  12. NENEHATUN merkez adam OLSUN HERKES 17/04/2013

    NENEHATUN OKULU DİYÖRKI
    BÜTÜN NOTLAR100………………………………………………G………………………………..

  13. NBR corç

  14. ÇALIŞKAN ÖĞRENCİLER... 17/04/2013

    BİZÇOK ÇALIŞKANIZ SİZİN VE OKUL HOCALARIMIZ SAYESINDE TEŞEKKÜRLER………………………………………………………………….

  15. sınav sorularıda olsa…

  16. sağolhocam

  17. ya millet 5 ünite nerde? <XD

  18. ALLAH RAZI OLSUN

  19. bu sitete çok güzel abim öreti ve hoca şaşırıyor hep. :) :D :)

  20. sıkıcı ya

  21. Super bi sey gercekten karnem 4tane 2m (ikim)vardi ikinci (2.)donem fullllllllllllllllllll 5(bes)olduu.bu siteyi acanda ALLAH rAzİ oLsUn…..,,………..,……ha bu arada bu siteyi de begenmeyene yuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh olllsssuunn yaaaaaaaaani.

  22. cansel bezirgen 14/03/2013

    ben hep ekol hocadan dinlerim bu site iyrenç

  23. okul tatil ama yinede hoca başımızda yaa. Ama yinede güzelmiş fena değil yani

  24. yani ehhh

  25. güzelmiş:::::)))))))))))))))))))))))))

  26. fena değil :/