10.Sınıf Geometri Doğru Denklemleri


10.Sınıf Geometri Doğru Denklemleri Video Dersimizi izlemektesiniz. 10.Sınıf ile ilgili ders videosu öberilierinizi bize iletebilirsiniz.

Bu kategorideki diğer derslere de bakın

video ders dinleme sayfamızda yer alan 10.Sınıf Geometri Doğru Denklemleri başlıklı ders şimdiye dek farklı öğrencimiz tarafından izlenmiştir. YGS Matematik | LYS Matematik | KPSS Matematik | YGS LYS Geometri | YGS LYS Biyoloji | İngilizce Konu Anlatımı | Fizik Video Ders | Kimya Dersleri |KPSS Matematik | KPSS Coğrafya | Coğrafya Videolu Konu Anlatımı | Ekol Hoca Testleri | Videolu Matematik Dersleri

biyoloji

|

ders

|

ingilizce

ekol hoca | ingilizce

13 yorum

merva on 25/03/2013 at 19:56.

hiçbişey anlamadım bu anlatımdan boşa kendini yormuş

kübra on 18/03/2013 at 17:13.

Allah razı olsun emeginize saglık çok yararı oluyor öğrenmek isteyen çok şey ögrenebilir bu videolardan , saçma yorumlar yazmanın bi anlamı yok bence.

ayşegül on 20/01/2013 at 19:07.

çok güzel

ayşegül on 20/01/2013 at 19:05.

hiç güzel anlatmıyor

ayşegül on 20/01/2013 at 19:04.

hiç güzel anlatmıyor

emre on 17/01/2013 at 09:44.

doğrular konusunda 10 alt başlık bulunuyor . videoda ise sadece 2 tanesini göstermiş buna mı iyi diyorsunuz ? siz liseye mi gidiyorsunuz yoksa ilk okulamı ?

ayse on 14/01/2013 at 14:19.

ya pardon ama yanlışlık var videoda 4 ten 2 yi çıkardı eksi 6 yazdı artı altı olcaktı bi bakarmısınız

ipeksu on 09/01/2013 at 11:41.

gerçekten çok iyi

Canik on 07/01/2013 at 07:51.

müzeyyen niye artislik yapıyon yani kendini mi göstermeye çalışıyon anlamadımki tamam fen lisesine gidiyonda niye söylüyon milleti ezik durumamı düşürmeye çalışıyon ”fen lisesindeki arkadaşlarıma bu siteyi önericem” diyon okuldaki arkadaşlarımda diyebilridin ama sen fen lisesi öğrencisi olduğun için ismini duyurmaya çalışıyon normal bir lisede olsa öyle yazamazdın işte düz lisedeki arkadaşlarıma önerecem bu sayfayı diyemezdin inşallah başarılı olamazsın kibirle bir yere varamazsınız inşallah….

Derman on 06/01/2013 at 20:00.

9.sınıfım yararı oldu yarın sınavımda var ve arkadaşlara tavsiye edecem

ichbindeutschdesemyalanolur on 04/01/2013 at 11:01.

sehr gut

müzeyyen demirbaş on 03/01/2013 at 11:54.

çok teşekkürler sağolun yarın yazılım var çok yardımcı oldu.
fen lisesindeki okul arkadaşlarıma bu siteyi önericem…

dadas on 27/11/2012 at 19:19.

good

derslerle ilgili yorumunuzu lütfen aşağıya ekleyiniz

bu bilgi gizli tutulacaktır. Required fields are marked *